9 Eylül 2016 Cuma


Merhaba dede..

Sana geldim..
Seni en son uğurladığım yerden yıllar geçti.. Yağmurlar yağdı, sıcaklar kavurdu.. Yollar çok uzundu.. Yıllar beni büyüttü.
Ama sen sana en son baktığım yerde öylece kaldın. Aynı yaşta, aynı takımla, aynı bakışla..

Sana yolculuğum yıllar sürdü.. Bak, buradayım işte.
Seni görmeyi en istemediğim yerde ama artık görebileceğim tek yerde.

Burası nasıl bir yer, toprağın nemli mi, taşın soğuk mu gerçekten.. Hep merak ettim.
Adını her anışımda, içimden her dedem deyişimde duamı gönderdim sana.
Almışsındır.

Kaderde sevdiğim adamla, belki içimde büyüyecek varlığından henüz haberdar olmadığım mucizem ile gelmek varmış sana..
Nasıl güvendeyim görüyor musun? Tek başıma gelseydim gelişimin bu kadar anlamı olabilir miydi?

Telli duvaklı da gör isterdim beni. Allah'ın emri peygamberin kavli dediklerinde sen de gönül rahatlığıyla hayırlısı olsun de isterdim.
Olsun. Sen mutluluğumu eminim görmüşsündür.

Sana böyle kucak dolusu sevgiyle, kurduğum yuvayla gelmek geçen tüm yıllara değdi..

Her bayram içimi burkan bir el eksik öpüşüm bu bayram nihayet tamamlandı. Elinin sıcaklığını alnımda hissedemem belki ama toprağına tüm duamı bırakabilirim özlemle..

Buraya en son yedi yaşımda geldiğimde beni memnun etmek için kurduğun o salıncak hala bahçende biliyor musun? O küçük kız çocuğu hala sallanıyor orada..Ve ben hala ısırganları lanet olsun sevemiyorum. :)

Tamam hadi gül buna, kızmayacağım.
Isırgan bir şey yapmaz kızım, ne güzeldir tadı, bilsen de yesen diyecek olursan "yemeeeeem" diye nazlanacak kadar şımarığım hala sana.

Ne güzel bayram diyorum içimden. Ne güzel!
Bu bayram sana gelmek sensiz geçen tüm bayramlara bedel.

Ne getirsem acaba sana diye o kadar çok düşündüm ki.
Belki en çok babaanneme sevinirdin.. O da gelmeyeli çok oldu değil mi..
Belki gelir bir gün.. Ama gelmesini hiç istemiyorum bunu da bil.
Aklı kalmasın diye söylemedim geleceğimi. Sen de söyleme olur mu? Üzülür, hiç kıyamam.

Fotoğrafımızı getirdim sana. Hiç büyümeyen ben ve sen. Fotoğraf biraz eski.. Duygusu, anımsattıkları hala yepyeni. Sen genç, ben çocuk.

Yine geleceğim.. Belki bir bayram sabahı yine, ama geleceğim söz.
Bir sonraki gelişimde ellerimi sıkı sıkıya tutan, sana dua eden, ısırganları muhtemelen benim gibi sevmeyecek başka bir Nazım ile..  Kim bilir.

Özlemle,
Kalbimle,
Çocukluğumla,
Duanla,
Duamla,
Tüm anılarımızla,
En çokta hasretle iyi bayramlar dedem. Ellerinden nasıl öperim bilsen.

Deniz.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder